Teknik Destek hizmeti sağlayan firmalar, hangi kategoride hizmet verirseniz verin WinnoBot kurum çizginizi bozmadan müşterilerinize sizmiş gibi yanıtlar verir. Süreçlerinizi hızlandırır.
Teknik Destek hizmeti sunan işletmeler Winnobot’u, kullandığınız servis yazılımının, web sitenizin chat paneline entegre edebilir, firmanızın whatsapp bussines hattına kurabilir veya markanızın instagram ve facebook messenger kanallarında destek asistanı olarak kullanabilirsiniz.
Winnobot, teknik destek sektöründe, sorun giderme, yazılım güncellemeleri, sistem kurulumu ve konfigürasyonu, ağ desteği ve güvenlik önlemleri gibi temel teknik destek ihtiyaçlarını yapay zeka tabanlı çözümlerle adresleyerek, etkili bir şekilde çözülmesini sağlar ve mükemmel bir müşteri hizmeti deneyimi sunar.
Kurumsal iletişim ve marka tonunuzu bozmadan işletme müşterilerinize;
Talep ettiğiniz çözüm istekleri doğrultusunda işletme müşterileriniz için;
Winnobot: Merhaba, ben yapay zeka asistanınız Sara. Size nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: İnternet bağlantım çok yavaş, ne yapabilirim?
Winnobot: İlk adım olarak, modeminizi ve yönlendiricinizi yeniden başlatmayı deneyelim. Cihazları kapatın ve bir dakika bekleyin ve yeniden açın.
Müşteri: Yeniden başlattım ama hızım hala düşük.
Winnobot: Şimdi, kablosuz bağlantınız yerine ethernet kablosu ile modeme bağlanarak hız testi yapabilir misiniz?
Müşteri: Kablo ile bağlanınca hızım arttı.
Winnobot: Anlaşılan kablosuz internet ağınızdaki bir sorundan kaynaklanıyor. Şimdi kablosuz ağınızın kanalını değiştirmeyi deneyelim. Yönlendiricinizin web ara yüzüne giriş yapmanız gerekecek. Bir web tarayıcısını açın ve adres çubuğuna yönlendiricinizin IP adresini yazın. Bu genellikle 192.168.1.1 veya 192.168.0.1 olur.
Müşteri: Tamam, giriş yaptım.
Winnobot: Harika, şimdi kablosuz ayarlar bölümüne gidin. Orada “Kanal” veya “Wireless Channel” seçeneğini göreceksiniz. Genellikle kanal otomatik olarak seçilidir ama siz 1,6 veya 11 numaralı kanalalrdan birini seçebilirsiniz. Bu kanallar genellikle en az yoğun olanlardır.
Genel işletme verilerinizi ve asistan iletişim süreçlerinizi tek tek belirleyip Winnobot'u eğitebilirsiniz. Asistanınıza gelebilecek genel soruları buradan yanıtlamasını sağlayabilirsiniz.
Genel eğitim ile birlikte, tüm spesifik konularda dökümanlar kaynaklar ekleyebilir, asistanınızın spesifik olarak yanıtlar vermesini sağlayabilirsiniz.
Ayrıca varsa eğer, verilerinizin bulunduğu web sitenizden veya CRM destek sisteminizden Winnobot'un yanıt vermesini sağlayabilirsiniz.
Sizin veya Personelinizin vakti çok daha değerli!
"Asistanlarınız 7/24 Hazır" mottomuzla, tüm sektörlerdeki, tüm departman personellerinin, sizin arkanızda Winnobot asistanlarınız var.
Müşterileriniz ile paylaşabileceğiniz genel veya özel bilgileri, hiçbir aksama olmadan, çok hızlı bir biçimde, insanmış gibi, cevaplayan asistanlarınız sayesinde siz veya personeliniz daha fazla satışa odaklanabilir, iş gücünüzü çok daha verimli kullanabilirsiniz.
Hangi sistem için hizmet almak istiyorsanız sizleri dinleriz.
Kullanacağımız kanalları ve winnobot sistemlerini hazırlarız.
Kanallarınızın kurulumunu yapıp, asistanlarınızı hazırlayarak testler yaparız.
Testlerimizin sonuçları istediğiniz gibi ise projenizi kurar, sonuçları takip ederiz.
Çerezler, bir web sitesini ziyaret ettiğinizde kullandığınız tarayıcı aracılığıyla bilgisayarınıza ya da mobil cihazınıza çok küçük boyutta veriler işlemektedir. Bu veriler sayesinde web sitesinin fonksiyonları ve analiz araçları sağlıklı çalışmaktadır. Aynı zamanda web sitesini kullanırken daha hızlı ve bazı fonksiyonların size özel çalışmasını sağlayacaktır.
Çerez verisi çok az yer kaplamakla birlikte cihazlarınızda performans kaybı yaşatmaz. Ayrıca gizliliğiniz bizim için önemlidir, bu nedenle web sitemizin fonksiyonlarının doğru çalışması için gereken çerezler dışında kalan analiz ve pazarlama çerezlerini dilediğiniz zaman kapatabilirsiniz.
Automated page speed optimizations for fast site performance