WinnoBot "Like A Human"

Shopping cart

Subtotal 0,00

View cartCheckout

Teknik Destek İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot

Winnobot

Teknik Destek hizmeti sağlayan firmalar, hangi kategoride hizmet verirseniz verin WinnoBot kurum çizginizi bozmadan müşterilerinize sizmiş gibi yanıtlar verir. Süreçlerinizi hızlandırır.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Teknik Destek İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot Nasıl Kullanılır?

Teknik Destek hizmeti sunan işletmeler Winnobot’u, kullandığınız servis yazılımının, web sitenizin chat paneline entegre edebilir, firmanızın whatsapp bussines hattına kurabilir veya markanızın instagram ve facebook messenger kanallarında destek asistanı olarak kullanabilirsiniz.

Winnobot, teknik destek sektöründe, sorun giderme, yazılım güncellemeleri, sistem kurulumu ve konfigürasyonu, ağ desteği ve güvenlik önlemleri gibi temel teknik destek ihtiyaçlarını yapay zeka tabanlı çözümlerle adresleyerek, etkili bir şekilde çözülmesini sağlar ve mükemmel bir müşteri hizmeti deneyimi sunar.

  • Sorun Giderme
  • Yazılım Güncellemeleri
  • Donanım ve Destek
  • Kurulum ve Konfigürasyon
  • Veri Yedekleme ve Kurtarma
  • Uzaktan Destek
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Winnobot Neler Yapabilir ?

Yanıtlar Verir
Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonGelen Mesajlara Yanıtlar Verir

Kurumsal iletişim ve marka tonunuzu bozmadan işletme müşterilerinize;

  • Genel işletme bilgilerini verebilir,
  • Genel görsellerinizi paylaşabilir,
  • Konum bilgilerini sunabilir,
  • Ürün/Hizmet genel bilgileri sunabilir,
  • Ürün/Hizmet hakkında dokümantasyon, resim gönderebilir,
  • Kişiye özel, detaylı, arıza, servis bilgisi sağlayabilir,
  • Kargo, destek talep durumu hakkında bilgi verebilir,
  • Kısacası, paylaştığınız tüm bilgileri saniyeler içinde verebilir.
Aksiyonlar Alır
Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonTaleplere Göre Aksiyonlar Alır

Talep ettiğiniz çözüm istekleri doğrultusunda işletme müşterileriniz için;

  • Ürün hizmet kronik sorunları bularak anlık çözüm sunabilir,
  • Müşteri geri bildirimlerini ve şikayetlerini kaydedebilir,
  • İade, teknik servis ve destek talepleri için formlar açabilir,
  • Bu formları PDF olarak hazırlayıp gönderebilir,
  • Tüm işlemler ve durum güncellemeleri için mesajlar yollayabilir,
  • Sisteminizde kayıtlı işlemler için gerekli tüm adımları yerine getirebilir.
  • Kısacası, işletmeniz için hangi çözümleri istiyorsanız, tüm aksiyonları yapabilir.

Teknik Destek Sektöründe Örnek Bir Yapay Zeka Asistanı Müşteriniz İle Nasıl Konuşacaktır ?

Teknik Destek Yardımı

Winnobot: Merhaba, ben yapay zeka asistanınız Sara. Size nasıl yardımcı olabilirim?

Müşteri: İnternet bağlantım çok yavaş, ne yapabilirim?
Winnobot: İlk adım olarak, modeminizi ve yönlendiricinizi yeniden başlatmayı deneyelim. Cihazları kapatın ve bir dakika bekleyin ve yeniden açın.
Müşteri: Yeniden başlattım ama hızım hala düşük.
Winnobot: Şimdi, kablosuz bağlantınız yerine ethernet kablosu ile modeme bağlanarak hız testi yapabilir misiniz?
Müşteri: Kablo ile bağlanınca hızım arttı.
Winnobot: Anlaşılan kablosuz internet ağınızdaki bir sorundan kaynaklanıyor. Şimdi kablosuz ağınızın kanalını değiştirmeyi deneyelim. Yönlendiricinizin web ara yüzüne giriş yapmanız gerekecek. Bir web tarayıcısını açın ve adres çubuğuna yönlendiricinizin IP adresini yazın. Bu genellikle 192.168.1.1 veya 192.168.0.1 olur.
Müşteri: Tamam, giriş yaptım.
Winnobot: Harika, şimdi kablosuz ayarlar bölümüne gidin. Orada “Kanal” veya “Wireless Channel” seçeneğini göreceksiniz. Genellikle kanal otomatik olarak seçilidir ama siz 1,6 veya 11 numaralı kanalalrdan birini seçebilirsiniz. Bu kanallar genellikle en az yoğun olanlardır.

Ayrıca siz Winnobot’a ne yapmasını söylerseniz onu yapar. Sadece genel bilgi verebilir, destek veya diğer tüm aksiyonlar için gerçek insana yönlendirebilir.

WınnoBot

Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonYeni Nesil Asistanınız

WinnoBot Verileri Nasıl Alır?

Genel işletme verilerinizi ve asistan iletişim süreçlerinizi tek tek belirleyip Winnobot'u eğitebilirsiniz. Asistanınıza gelebilecek genel soruları buradan yanıtlamasını sağlayabilirsiniz.

Genel eğitim ile birlikte, tüm spesifik konularda dökümanlar kaynaklar ekleyebilir, asistanınızın spesifik olarak yanıtlar vermesini sağlayabilirsiniz.

Ayrıca varsa eğer, verilerinizin bulunduğu web sitenizden veya CRM destek sisteminizden Winnobot'un yanıt vermesini sağlayabilirsiniz.

Eğer istemezseniz sisteminize erişmemize gerek yok.

Bir API aracılığı ile halka açık verilerinizi asistanımızla paylaşabilir, bu bilgiler ile yanıtlar verdirebiirsiniz.

Yapay Zeka Asistanı WinnoBot Chatbot Verileri Nasıl Alır?
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
WınnoBot

Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonYeni Nesil Asistanlar

Neden WinnoBot'u Tercih Etmelisiniz?

Sizin veya Personelinizin vakti çok daha değerli!

"Asistanlarınız 7/24 Hazır" mottomuzla, tüm sektörlerdeki, tüm departman personellerinin, sizin arkanızda Winnobot asistanlarınız var.

Müşterileriniz ile paylaşabileceğiniz genel veya özel bilgileri, hiçbir aksama olmadan, çok hızlı bir biçimde, insanmış gibi, cevaplayan asistanlarınız sayesinde siz veya personeliniz daha fazla satışa odaklanabilir, iş gücünüzü çok daha verimli kullanabilirsiniz.

ENTEGRASYON SÜREÇLERİNİZ

Sisteminizi Nasıl Kuruyoruz !

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

İsteklerinizi Dinleriz

Hangi sistem için hizmet almak istiyorsanız sizleri dinleriz.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Projenizi Analiz Ederiz

Kullanacağımız kanalları ve winnobot sistemlerini hazırlarız.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Asistanlarınızı Hazırlarız

Kanallarınızın kurulumunu yapıp, asistanlarınızı hazırlayarak testler yaparız.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Projenizi Teslim Ederiz

Testlerimizin sonuçları istediğiniz gibi ise projenizi kurar, sonuçları takip ederiz.