WinnoBot "Like A Human"

Shopping cart

Subtotal 0,00

View cartCheckout

Satış Pazarlama İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot

Winnobot

Satış Pazarlama İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot. Satış ve Pazarlama sektöründeki işletmelerimiz, WinnoBot, anlık mesajlaşma ile müşteri sorgularına hızlı yanıtlar vermenizi ve kişiselleştirilmiş ürün önerileri sunmanızın en etkili yoludur.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Satış Pazarlama İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot Nasıl Kullanılır?

Satış Pazarlama işletmeleri Winnobot’u, web sitenizin chat paneline entegre edebilir, işletmenizin whatsapp bussines hattına kurabilir veya markanızın instagram ve facebook messenger kanallarında destek asistanı olarak kullanabilirsiniz.

Winnobot, satış ve pazarlamada, müşteri desteği ve satış asistanlığı gibi çok yönlü hizmetler sunarak işinizi bir adım öne taşır. Anında sipariş takibi ve envanter yönetimi ile hem müşteri memnuniyetini hem de operasyonel verimliliği artırır. Pazarlama stratejilerinizi destekleyerek satışları artırma potansiyeli sunan Winnobot, müşteri geri bildirimleri ile sürekli iyileştirme fırsatı sağlar.

  • Ürün Önerileri
  • Sipariş Güncellemeleri
  • Stok Yönetimi
  • Müşteri Hizmetleri
  • Satış Destek
  • Pazarlama Stratejileri
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Winnobot Neler Yapabilir ?

Yanıtlar Verir
Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonGelen Mesajlara Yanıtlar Verir

Kurumsal iletişim ve marka tonunuzu bozmadan işletme müşterilerinize;

  • Genel işletme bilgilerini verebilir,
  • Genel görsellerinizi paylaşabilir,
  • Konum bilgilerini sunabilir,
  • Ürün/Hizmet genel bilgileri sunabilir,
  • Ürün/Hizmet hakkında dokümantasyon, resim gönderebilir,
  • Ürün/Hizmet karşılaştırması yapabilir ve önerilerde bulunabilir,
  • İsteğiniz doğrultusunda, kullanıcıya özel, teklif, sipariş, irsaliye, fatura bilgisi sağlayabilir,
  • Satış sonrası destek hizmetleri sunabilir,
  • Teknik destek talepleri ve durumu hakkında bilgi verebilir,
  • Kısacası, paylaştığınız tüm bilgileri saniyeler içinde verebilir.
Aksiyonlar Alır
Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonTaleplere Göre Aksiyonlar Alır

Talep ettiğiniz çözüm istekleri doğrultusunda işletme müşterileriniz için;

  • Ürünler ile ilgili destek sağlayabilir,
  • Ürün satışı yapabilir ve pazarlayabilir,
  • Siparişi tamamlayıp, alınan kredi kartı bilgisi ile tahsilat yapabilir,
  • İade, teknik servis ve destek talepleri için formlar açabilir,
  • İlgili taraflara otomatik bildirimler gönderebilir.
  • Tüm işlemler ve durum güncellemeleri için mesajlar yollayabilir,
  • Sisteminizde kayıtlı işlemler için gerekli tüm adımları yerine getirebilir.
  • Kısacası, işletmeniz için hangi çözümleri istiyorsanız, tüm aksiyonları yapabilir.

Satış & Pazarlama Sektöründe Örnek Bir Yapay Zeka Asistanı Müşteriniz İle Nasıl Konuşacaktır ?

Satış Sonrası Destek

Winnobot: Merhaba, ben yapay zeka asistanınız Sara. Size nasıl yardımcı olabilirim?

Müşteri: Merhaba, geçen ay sizden bir mikrodalga fırın satın aldım ve şimdi çalışmıyor.

Winnobot: Bu durumu yaşadığınız için üzgünüm. Satın aldığınız mikrodalga fırının modelini ve satın alma tarihinizi öğrenebilir miyim lütfen?

Müşteri :Model MW1234 ve satın alma tarihim 5 Şubat 2024.

Winnobot: Teşekkürler, verdiğiniz bilgilere göre, mikrodalga fırınınız hala garanti kapsamında. Genellikle ürünlerimiz 2 yıl garanti ile gelir. Dilerseniz arızalı ürününüz için ücretsiz tamir işlemlerini başlatabilirim.

Müşteri: İşlemleri başlatın lütfen. Ne kadar sürede tamir edilir?

Winnobot: Anladım, genellikle tamir süreci, ürünü servis merkezimize ulaştırdıktan sonra 5-7 iş günü sürer. Size en yakın yetkili servisimizle randevu ayarlayabilirim. Adınızı, e-postanızı ve size uygun olan gün ve saati alabilir miyim?

Müşteri: Evet, lütfen bu Cuma günü 14:00 için bir randevu ayarlayın. Adım Ahmet Yılmaz. ahmetyilmaz@musteri.com

Winnobot: Tabii ki, bu Cuma için öğleden sonra 14:00’te bir randevu ayarladım. Randevu detaylarını ve servis merkezimizin adresini e-posta adresinize gönderdim.

Promosyon Ürünleri Sipariş Etme

Winnobot: Merhaba, ben Winnobot, müşteri hizmetleri asistanınız. Size nasıl yardımcı olabilirim?

Müşteri: Merhaba, kendi markam için kişiselleştirilmiş promosyon ürünleri yaptırmak istiyorum.

Winnobot: Harika bir seçim! Promosyon ürünleri markanızın tanıtımı için etkili bir yol olabilir. Hangi tür ürünleri talep ediyorsunuz?

Müşteri: Anahtarlık, kupa ve tişört düşünüyorum. Ayrıca, bu ürünlerin çevre dostu malzemelerden yapılmasını tercih ederim.

Winnobot: Çevre dostu promosyon ürünleri konusunda sürdürülebilirliği önemsiyoruz. Anahtarlık ve kupalar için geri dönüştürülmüş plastik ve bambu, tişörtler için ise organik pamuk kullanıyoruz. İhtiyacınız olan adetler nedir?

Müşteri: Başlangıç için her üründen 500’er adet düşünüyorum.

Winnobot: Anlaşıldı. 500’er adet anahtarlık, kupa ve organik pamuk tişört için size özel bir teklif hazırlayabilirim. Bu ürünler için logo ve tasarımınız mevcut mu?

Müşteri: Evet, tasarımlar hazır. Nasıl iletebilirim?

Winnobot: Tasarımlarınızı doğrudan bu sohbete yükleyebilir veya e-posta yoluyla gönderebilirsiniz. E-posta adresimiz support@promosyonurunleri.com. İletişim bilgilerinizi alabilir miyim?

Müşteri: Tabii, ismim Ömer Faruk ve e-posta adresim omerfaruk@ornekfirma.com.

Winnobot: Teşekkürler, Ömer Bey. Tasarımlarınızı ve teklifimizi içeren bir e-posta göndereceğim. Üretim süreci ve teslimat detayları hakkında bilgi vereceğim.

Müşteri: Mükemmel, detayları bekliyorum. Teşekkürler!

Winnobot: Ben teşekkür ederim. Sizinle çalışmak bizim için bir zevk. İyi günler dilerim!

Ayrıca siz Winnobot’a ne yapmasını söylerseniz onu yapar, Sadece genel bilgi verebilir, satış veya diğer tüm aksiyonlar için gerçek insana yönlendirebilir.

WınnoBot

Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonYeni Nesil Asistanınız

WinnoBot Verileri Nasıl Alır?

Genel işletme verilerinizi ve asistan iletişim süreçlerinizi tek tek belirleyip Winnobot'u eğitebilirsiniz. Asistanınıza gelebilecek genel soruları buradan yanıtlamasını sağlayabilirsiniz.

Genel eğitim ile birlikte, tüm spesifik konularda dökümanlar kaynaklar ekleyebilir, asistanınızın spesifik olarak yanıtlar vermesini sağlayabilirsiniz.

Ayrıca varsa eğer, verilerinizin bulunduğu web sitenizden Winnobot'un yanıt vermesini sağlayabilirsiniz.

Eğer istemezseniz sisteminize erişmemize gerek yok.

Bir API aracılığı ile halka açık verilerinizi asistanımızla paylaşabilir, bu bilgiler ile yanıtlar verdirebiirsiniz.

Yapay Zeka Asistanı WinnoBot Chatbot Verileri Nasıl Alır?
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
WınnoBot

Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonYeni Nesil Asistanlar

Neden WinnoBot'u Tercih Etmelisiniz?

Sizin veya Personelinizin vakti çok daha değerli!

"Asistanlarınız 7/24 Hazır" mottomuzla, tüm sektörlerdeki, tüm departman personellerinin, sizin arkanızda Winnobot asistanlarınız var.

Müşterileriniz ile paylaşabileceğiniz genel veya özel bilgileri, hiçbir aksama olmadan, çok hızlı bir biçimde, insanmış gibi, cevaplayan asistanlarınız sayesinde siz veya personeliniz daha fazla satışa odaklanabilir, iş gücünüzü çok daha verimli kullanabilirsiniz.

ENTEGRASYON SÜREÇLERİNİZ

Sisteminizi Nasıl Kuruyoruz !

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

İsteklerinizi Dinleriz

Hangi sistem için hizmet almak istiyorsanız sizleri dinleriz.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Projenizi Analiz Ederiz

Kullanacağımız kanalları ve winnobot sistemlerini hazırlarız.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Asistanlarınızı Hazırlarız

Kanallarınızın kurulumunu yapıp, asistanlarınızı hazırlayarak testler yaparız.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Projenizi Teslim Ederiz

Testlerimizin sonuçları istediğiniz gibi ise projenizi kurar, sonuçları takip ederiz.

× 7/24 Asistanımıza Yazın