Müşterileriniz ile daima 7/24 iletişimde kalın, bırakın yapayzeka asistanınız Winnobot iletişim kursun, rezervasyonlar yapsın, ön büronuz nefes alsın.
Oteller Winnobot’u, web sitenizin chat paneline entegre edebilir, otelinizin whatsapp bussines hattına kurabilir veya markanızın instagram ve facebook messenger kanallarında rezervasyon ve destek asistanı olarak kullanabilirsiniz.
Kurumsal iletişim ve marka tonunuzu bozmadan işletme müşterilerinize;
Talep ettiğiniz çözüm istekleri doğrultusunda işletme müşterileriniz için;
Winnobot: Merhaba, ben yapay zeka asistanınız Sara, otel rezervasyonu konusunda size nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: Selam, 02.03.2024 cumartesi için İzmir Merkez’de bir otel arıyorum.
Winnobot: İzmir Merkez’de harika otellerimiz var. Öncelikle kaç kişilik rezervasyon yapmak istediğinizi öğrenebilir miyim?
Müşteri: İki kişilik lütfen.
Winnobot: İzmir’in merkezinde, deniz manzaralı ve kahvaltı dahil iki kişilik odalarımız mevcut. Green Palm Hotel veya SeaView Resort’a ne dersiniz? Odalarımızı www.greenpalmhotel.com/odalar ve www.seaviewresort.com/odalar üzerinden inceleyebilirsiniz.
Müşteri: SeaView Resort hakkında biraz daha bilgi verebilir misin?
Winnobot: Tabii ki. SeaView Resort, İzmir’in en güzel sahillerinden biri olan Alsancak’ta yer alıyor. Otelimiz, SPA merkezi ve deniz manzaralı restoranı ile ünlüdür. İki kişilik oda, kahvaltı dahil, gecelik 1200 TL’dir.
Müşteri: Odayı rezerve etmek istiyorum, ne yapmam gerekiyor?
Winnobot: Rezervasyonunuzu hemen yapabilirim. Lütfen adınızı ve e-posta adresinizi paylaşır mısınız? E-posta adresinize gelen linkteki bilgileri doldurduktan sonra rezervasyonunuz tamamlanmış olacak.
Müşteri: Adım Deniz Akın, e-posta adresim denizakin@example.com.
Winnobot: Teşekkürler, Deniz Bey. Rezervasyonunuz başarıyla yapıldı. Tüm detayları ve onayınızı e-posta yoluyla gönderdim. İyi günler dilerim!
Genel işletme verilerinizi ve asistan iletişim süreçlerinizi tek tek belirleyip Winnobot'u eğitebilirsiniz. Asistanınıza gelebilecek genel soruları buradan yanıtlamasını sağlayabilirsiniz.
Genel eğitim ile birlikte, tüm spesifik konularda dökümanlar kaynaklar ekleyebilir, asistanınızın spesifik olarak yanıtlar vermesini sağlayabilirsiniz.
Ayrıca varsa eğer, verilerinizin bulunduğu web sitenizden veya rezervasyon sisteminizden Winnobot'un yanıt vermesini sağlayabilirsiniz.
Sizin veya Personelinizin vakti çok daha değerli!
"Asistanlarınız 7/24 Hazır" mottomuzla, tüm sektörlerdeki, tüm departman personellerinin, sizin arkanızda Winnobot asistanlarınız var.
Müşterileriniz ile paylaşabileceğiniz genel veya özel bilgileri, hiçbir aksama olmadan, çok hızlı bir biçimde, insanmış gibi, cevaplayan asistanlarınız sayesinde siz veya personeliniz daha fazla satışa odaklanabilir, iş gücünüzü çok daha verimli kullanabilirsiniz.
Hangi sistem için hizmet almak istiyorsanız sizleri dinleriz.
Kullanacağımız kanalları ve winnobot sistemlerini hazırlarız.
Kanallarınızın kurulumunu yapıp, asistanlarınızı hazırlayarak testler yaparız.
Testlerimizin sonuçları istediğiniz gibi ise projenizi kurar, sonuçları takip ederiz.
Çerezler, bir web sitesini ziyaret ettiğinizde kullandığınız tarayıcı aracılığıyla bilgisayarınıza ya da mobil cihazınıza çok küçük boyutta veriler işlemektedir. Bu veriler sayesinde web sitesinin fonksiyonları ve analiz araçları sağlıklı çalışmaktadır. Aynı zamanda web sitesini kullanırken daha hızlı ve bazı fonksiyonların size özel çalışmasını sağlayacaktır.
Çerez verisi çok az yer kaplamakla birlikte cihazlarınızda performans kaybı yaşatmaz. Ayrıca gizliliğiniz bizim için önemlidir, bu nedenle web sitemizin fonksiyonlarının doğru çalışması için gereken çerezler dışında kalan analiz ve pazarlama çerezlerini dilediğiniz zaman kapatabilirsiniz.