WinnoBot "Like A Human"

Shopping cart

Subtotal 0,00

View cartCheckout

E-Ticaret İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot

Winnobot

E-Ticaret İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot. Portföylerinizi sizin kadar iyi bilir. E-Ticaret sitenizde veya E-Ticaret sisteminizde, sizmiş gibi müşterilerinize anında yanıtlar verir. Müşteri memnuniyetiniz zirveye taşır. E-Ticaret İçin Yapay Zeka Asistanı Chatbot Winnobot.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

E-Ticaret İçin Yapayzeka Asistanı Chatbot Nasıl Kullanılır?

Winnobot’u, e-ticaret sitenizin chat paneline entegre edebilir, e-ticaret sisteminizin whatsapp bussines hattına kurabilir veya markanızın instagram ve facebook messenger kanallarında satış ve destek asistanı olarak kullanabilirsiniz. Winnobot, anında sipariş takibi ve envanter yönetimi ile hem müşteri memnuniyetini hem de operasyonel verimliliği artırır.

  • Müşteri Hizmetleri
  • Satış Destek
  • Sipariş Güncellemeleri
  • Stok Yönetimi
  • Pazarlama Stratejileri
  • Ürün Önerileri
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Winnobot Neler Yapabilir ?

Yanıtlar Verir
Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonGelen Mesajlara Yanıtlar Verir

Kurumsal iletişim ve marka tonunuzu bozmadan işletme müşterilerinize;

  • Genel işletme bilgilerini verebilir,
  • Genel görsellerinizi paylaşabilir,
  • Konum bilgilerini sunabilir,
  • Ürün/Hizmet genel bilgileri sunabilir,
  • Ürün/Hizmet hakkında dokümantasyon, resim gönderebilir,
  • Ürün/Hizmet karşılaştırması yapabilir ve önerilerde bulunabilir,
  • İsteğiniz doğrultusunda, kullanıcıya özel, teklif, sipariş, irsaliye, fatura bilgisi sağlayabilir,
  • Satış sonrası destek hizmetleri sunabilir,
  • Teknik destek talepleri ve durumu hakkında bilgi verebilir,
  • Kısacası, paylaştığınız tüm bilgileri saniyeler içinde verebilir.
Aksiyonlar Alır
Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonTaleplere Göre Aksiyonlar Alır

Talep ettiğiniz çözüm istekleri doğrultusunda işletme müşterileriniz için;

  • Ürünleri sepete atabilir,
  • İsterseniz sepet bilgilerini satış sayfasına yönlendirebilir,
  • Siparişi tamamlayıp, alınan kredi kartı bilgisi ile tahsilat yapabilir,
  • İade, teknik servis ve destek talepleri için formlar açabilir,
  • İlgili taraflara otomatik bildirimler gönderebilir.
  • Tüm işlemler ve durum güncellemeleri için mesajlar yollayabilir,
  • Sisteminizde kayıtlı işlemler için gerekli tüm adımları yerine getirebilir.
  • Kısacası, işletmeniz için hangi çözümleri istiyorsanız, tüm aksiyonları yapabilir.

E-Ticaret Sektöründe Örnek Bir Yapay Zeka Asistanı Müşteriniz İle Nasıl Konuşacaktır ?

Satın Alma Yardımı

Müşteriniz: Merhaba, abc ürününden satın almak istiyorum ama kararsızım, yardımcı olabilir misiniz?

Winnobot: Merhaba! Elbette, abc ürünümüz hakkında size bilgi verebilirim. Ürünümüzün özellikleri şunlardır: [abcdefg]. Bu özellikler sayesinde, ihtiyaçlarınıza uygun bir deneyim sunmayı hedefliyoruz. Ayrıca, şu an için ürüne özel bir promosyonumuz da var. Satın alma işlemine devam etmek isterseniz, sizi ödeme sayfasına yönlendirebilirim. Nasıl yardımcı olabilirim?

Müşteriniz: Promosyon harika görünüyor, satın almak istiyorum.

Winnobot: Harika seçim! Satın alma işleminizi kolaylaştırmak için sizi şimdi ödeme sayfasına yönlendiriyorum. İşlem tamamlandığında, ürününüzün kargoya verilme bilgileri ve tahmini teslimat tarihi hakkında bilgilendirileceksiniz. Ürününüzü seveceğinizi umuyoruz. Yardımcı olabileceğim başka bir şey var mı?

Müşteriniz: Satın aldım, çok teşekkür ederim. Bir sorun olursa tekrardan yazarım.

Winnobot: Her zaman bekleriz, iyi günler.

Müşteri İade İstiyor

Müşteriniz: Ürün bedeni küçük geldi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Winnobot: Ürünümüzü iade etmek istediğiniz için üzgünüm, ancak süreci sizin için olabildiğince kolaylaştırmak istiyoruz. İade işlemi için sipariş numaranızı ve iade etmek istediğiniz ürünün detaylarını bana verebilir misiniz?

Müşteriniz: Tabiki de 1234523 numaralı sipariş, 23423432 numaralı ürün, teşekkürler.

Winnobot: Bilgilerinizi aldım ve iade işleminizi başlatıyorum. Onaylıyor musunuz ?

Müşteriniz: Evet

Winnobot: İade formunuz [Ürün bedeni küçük geldi iade etmek istiyorum] talebiniz ile oluşturuldu. En kısa sürede iade sonuç bilgileri gönderilecektir.

Müşteriniz: Teşekkürler.

Winnobot: İyi Günler.

Müşteri İade Durumunu Soruyor

Müşteriniz: İade durumum ne alemde?

Winnobot: İade durumunuzu hemen kontrol ediyorum. Bilgilerinize göre, iade ürününüz bize ulaştı ve işleme alındı. İadeniz başarıyla tamamlandı ve iade tutarınız hesabınıza yatırıldı. Bu süreçte gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz. İade sürecinizle ilgili başka bir sorunuz veya yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı?

Müşteriniz: Hayır, teşekkürler. Çok yardımcı oldunuz.

Winnobot: Memnuniyetiniz bizim için en önemlisi. Lütfen bu görüşmenin sonunda, süreçten memnun kaldıysanız geri bildirim verir misiniz ? Bu süreçten memnun musunuz?

Müşteriniz: Evet

Winnobot: Çok teşekkürler. İyi Günler…

 

Bu görüşme satış ve destek senaryosu ağırlıklı olarak giyim mağazaları için verilmiştir, ancak tüm alışveriş mağazalarında satılan ürünler için geçerlidir.

Ayrıca siz Winnobot’a ne yapmasını söylerseniz onu yapar, Sadece satış yapabilir, iade için gerçek insana yönlendirebilir, sorunlu iade süreçlerinde cevap vermeyebilir.

WınnoBot

Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonYeni Nesil Asistanınız

WinnoBot Verileri Nasıl Alır?

Genel işletme verilerinizi ve asistan iletişim süreçlerinizi tek tek belirleyip Winnobot'u eğitebilirsiniz. Asistanınıza gelebilecek genel soruları buradan yanıtlamasını sağlayabilirsiniz.

Genel eğitim ile birlikte, tüm spesifik konularda dökümanlar kaynaklar ekleyebilir, asistanınızın spesifik olarak yanıtlar vermesini sağlayabilirsiniz.

Ayrıca verilerinizin bulunduğu e-ticaret sitenizden, sisteminizden Winnobot'un yanıt vermesini sağlayabilirsiniz.

Eğer istemezseniz sisteminize erişmemize gerek yok.

Bir API aracılığı ile halka açık verilerinizi asistanımızla paylaşabilir, bu bilgiler ile yanıtlar verdirebiirsiniz.

Yapay Zeka Asistanı WinnoBot Chatbot Verileri Nasıl Alır?
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
WınnoBot

Whatsapp%20CRM%20By%20InnovasyonYeni Nesil Asistanlar

Neden WinnoBot'u Tercih Etmelisiniz?

Sizin veya Personelinizin vakti çok daha değerli!

"Asistanlarınız 7/24 Hazır" mottomuzla, tüm sektörlerdeki, tüm departman personellerinin, sizin arkanızda Winnobot asistanlarınız var.

Müşterileriniz ile paylaşabileceğiniz genel veya özel bilgileri, hiçbir aksama olmadan, çok hızlı bir biçimde, insanmış gibi, cevaplayan asistanlarınız sayesinde siz veya personeliniz daha fazla satışa odaklanabilir, iş gücünüzü çok daha verimli kullanabilirsiniz.

ENTEGRASYON SÜREÇLERİNİZ

Sisteminizi Nasıl Kuruyoruz !

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon
Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

İsteklerinizi Dinleriz

Hangi sistem için hizmet almak istiyorsanız sizleri dinleriz.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Projenizi Analiz Ederiz

Kullanacağımız kanalları ve winnobot sistemlerini hazırlarız.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Asistanlarınızı Hazırlarız

Kanallarınızın kurulumunu yapıp, asistanlarınızı hazırlayarak testler yaparız.

Whatsapp%20CRM%20By%20Innovasyon

Projenizi Teslim Ederiz

Testlerimizin sonuçları istediğiniz gibi ise projenizi kurar, sonuçları takip ederiz.