Alışveriş Mağazaları için Yapay Zeka Asistanı Chatbot Winnobot. Alışveriş mağazalarında chatrobotların kullanımı gittikçe artmaktadır. Winnobot alışveriş mağazaları için tasarlanmış sizin harika yapay zeka asistanınızdır.
Alışveriş Mağazalarında Yapay Zeka Asistanı Chatbot Nasıl Kullanılır ?
Alışveriş mağazasının büyük veya küçük olması fark etmez. Mutlaka müşteriler ile iletişim kurduğu, bir destek ve satış telefon hattı veya bir sosyal medya hesabına yapay zeka asistanınızı kurabiliriz.
Alışveriş mağazalarında yapay zeka asistanlarınızı;
- Genel Bilgi : İşletme ile ilgili genel bilgi verir.
- Kişisel Bilgi : İşletme müşterisinin, işletmenin paylaşmak istediği kadar veriyi sunar.
- Satış : İşletme müşterisini yönlendirerek, satın alma yaptırır.
- Destek : İşletme müşterisinin, işletmenin paylaşmak istediği satış sonrası destek, teknik destek, teklif, fatura v.b. bilgileri sunar.
Gibi tüm başlıklarda yardım almak için kullanabilirsiniz.
Alışveriş Mağazalarında Yapay Zeka Asistanı Chatbot Neler Yapabilir ?
Gelen Mesajlara Yanıtlar Verir
Kurumsal iletişim ve marka tonunuzu bozmadan işletme müşterilerinize;
- Genel işletme bilgilerini verebilir,
- Genel görsellerinizi paylaşabilir,
- Konum bilgilerini sunabilir,
- Ürün/Hizmet genel bilgileri sunabilir,
- Ürün/Hizmet hakkında dokümantasyon, resim gönderebilir,
- Ürün/Hizmet karşılaştırması yapabilir ve önerilerde bulunabilir,
- İsteğiniz doğrultusunda, kullanıcıya özel, teklif, sipariş, irsaliye, fatura bilgisi sağlayabilir,
- Satış sonrası destek hizmetleri sunabilir,
- Teknik destek talepleri ve durumu hakkında bilgi verebilir,
- Kısacası, paylaştığınız tüm bilgileri saniyeler içinde verebilir.
Taleplere Göre Aksiyonlar Alır
Talep ettiğiniz çözüm istekleri doğrultusunda işletme müşterileriniz için;
- Sipariş, satış formları oluşturabilir ve ödemeye yönlendirebilir,
- Kredi kartı ile satış, tahsilat işlemlerini yapabilir,
- Teknik servis ve destek talepleri için formlar açabilir,
- İlgili taraflara otomatik bildirimler gönderebilir.
- Tüm işlemler ve durum güncellemeleri için mesajlar yollayabilir,
- Sisteminizde kayıtlı işlemler için gerekli tüm adımları yerine getirebilir.
Kısacası, işletmeniz için hangi çözümleri istiyorsanız, tüm aksiyonları yapabilir.
Alışveriş Mağazalarında Örnek Bir Yapay Zeka Asistanı Müşteriniz İle Nasıl Konuşacaktır ?
Satın Alma Yardımı
Müşteriniz: Merhaba, abc ürününden satın almak istiyorum ama kararsızım, yardımcı olabilir misiniz?
Winnobot: Merhaba! Elbette, abc ürünümüz hakkında size bilgi verebilirim. Ürünümüzün özellikleri şunlardır: [abcdefg]. Bu özellikler sayesinde, ihtiyaçlarınıza uygun bir deneyim sunmayı hedefliyoruz. Ayrıca, şu an için ürüne özel bir promosyonumuz da var. Satın alma işlemine devam etmek isterseniz, sizi ödeme sayfasına yönlendirebilirim. Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteriniz: Promosyon harika görünüyor, satın almak istiyorum.
Winnobot: Harika seçim! Satın alma işleminizi kolaylaştırmak için sizi şimdi ödeme sayfasına yönlendiriyorum. İşlem tamamlandığında, ürününüzün kargoya verilme bilgileri ve tahmini teslimat tarihi hakkında bilgilendirileceksiniz. Ürününüzü seveceğinizi umuyoruz. Yardımcı olabileceğim başka bir şey var mı?
Müşteriniz: Satın aldım, çok teşekkür ederim. Bir sorun olursa tekrardan yazarım.
Winnobot: Her zaman bekleriz, iyi günler.
Müşteri İade İstiyor
Müşteriniz: Ürün bedeni küçük geldi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Winnobot: Ürünümüzü iade etmek istediğiniz için üzgünüm, ancak süreci sizin için olabildiğince kolaylaştırmak istiyoruz. İade işlemi için sipariş numaranızı ve iade etmek istediğiniz ürünün detaylarını bana verebilir misiniz?
Müşteriniz: Tabiki de 1234523 numaralı sipariş, 23423432 numaralı ürün, teşekkürler.
Winnobot: Bilgilerinizi aldım ve iade işleminizi başlatıyorum. Onaylıyor musunuz ?
Müşteriniz: Evet
Winnobot: İade formunuz [Ürün bedeni küçük geldi iade etmek istiyorum] talebiniz ile oluşturuldu. En kısa sürede iade sonuç bilgileri gönderilecektir.
Müşteriniz: Teşekkürler.
Winnobot: İyi Günler.
Müşteri İade Durumunu Soruyor
Müşteriniz: İade durumum ne alemde?
Winnobot: İade durumunuzu hemen kontrol ediyorum. Bilgilerinize göre, iade ürününüz bize ulaştı ve işleme alındı. İadeniz başarıyla tamamlandı ve iade tutarınız hesabınıza yatırıldı. Bu süreçte gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz. İade sürecinizle ilgili başka bir sorunuz veya yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı?
Müşteriniz: Hayır, teşekkürler. Çok yardımcı oldunuz.
Winnobot: Memnuniyetiniz bizim için en önemlisi. Lütfen bu görüşmenin sonunda, süreçten memnun kaldıysanız geri bildirim verir misiniz ? Bu süreçten memnun musunuz?
Müşteriniz: Evet
Winnobot: Çok teşekkürler. İyi Günler…
Bu görüşme satış ve destek senaryosu ağırlıklı olarak giyim mağazaları için verilmiştir, ancak tüm alışveriş mağazalarında satılan ürünler için geçerlidir.
Comments are closed